niedziela, 14 lipca 2013

Początek końca cz3

-Wszystko idzie zgodnie z planem panowie.Dziś zmienimy historie całej Ziemi a świat będzie należeć tylko do takich ludzi jak my!
-Nie tak prędko !
Krzyknęłam zsiadając z konia.
-Ohh widzę,że mamy gości.
Po jego słowach rozległ się głośny śmiech.
-Czy to jest powód do radości,że tak się szczerzysz?
Zakpiłam z niego podchodząc bliżej.
-Jak zwykle wyszczekana jesteś jednak dziś ta twoja paplanina nic nie pomoże.
Ivan zmarszczył brwi uśmiechając się złowrogo.
-Spóźniłaś się...
Szepnął,po chwili dwójka mężczyzn rzuciło się w moim kierunku gdyby słowo "spóźniłaś się" oznaczało "brać ją".Nie zastanawiając się sięgnęłam po broń którą miałam w płaszczu i strzeliłam do pierwszego typa.Z drugim zrobiłam to samo celując mu w łeb.
-Koniec tej zabawy Ivan,tym razem przegrałeś a ja się nie spóźniłam.
Warknęłam do niego nadal pewnie trzymając pistolet w dłoni.Widziłam jego wzrok był zaszokowany sytuacją jednak nie bał się był pewny,pewny swoich czynów i celów jak zawsze.
-Może i jesteś sprytna ale nie przewidziałaś tego!
Wyciągnął z kieszeni kompas
-Heh?!
Mój wzrok zawiesił się na przedmiocie.Musiałam być ostrożna jeden nie właściwy ruch i wszystko przepadnie.
-I co zatkało Cię? Nie wiesz co teraz zrobić?Hmm? Boisz się !
-Niet,ja nigdy się nie boję.
Zmrużyłam oczy i uśmiechnęłam się pod nosem.
-Teraz albo nigdy !
Wrzasnęłam i skoczyłam na Ivana.Poczułam wilczą energię,wilczą moc,którą pozwoliła mi na ten ruch.
-Głupia suko co ty wyprawiasz wszystko zepsujesz !
Zaczęłam wyrywać mu kompas jednak w pewnej chwili coś poszło nie tak.Ręce zaczęły mi drgać czułam silny nacisk w dół.Nagle rozbłysły się oślepiające promienie światła.
-Co to jest !?
Krzyknęłam zdenerwowana jednak Ivan tylko się śmiał nic mi nie odpowiedział,a po chwili zapadła ciemność i cisza.
-Aaaah !!
Otworzyłam oczy i oparłam się na dłoniach szybko oddychając.
-Co do cholery?!
Rozejrzałam się dookoła.Nie byłam w tym samym miejscu,to nie była fabryka lecz zaułek jakieś ulicy.
-Gdzie ja jestem?! Gdzie Ivan?! Gdzie kompas?!
-Tu raczej jego ani tego nie znajdziesz.
-Heeh?!
Podniosłam się szybko i zerknęłam w stronę gdzie dobiegał nieznajomy głos.
-Kim jesteś!?
-Nie musisz się mnie obawiać jestem po twojej stronie.Nazywam się Hana Mitarai i moim obowiązkiem jest przyprowadzenie Cię do tajnej organizacji Red2
Gapiłam się jak wryta nie rozumiałam nic z tego co do mnie powiedziała.Jaka organizacja? Do tego skąd tu wzięła się japonka?
-Widzę,że nic nie masz do powiedzenia więc nie marnujmy czasu!
Dziewczyna w fioletowych włosach złapała mnie za rękę wypowiedziała coś pod nosem i nagle z jakiegoś zaułka znalazłam się w jasnym pomieszczeniu gdzie wszędzie świeciły lampy.
-No jesteśmy na miejscu mój cel został dokonany.
Szepnęła odchodząc.
-Ej! Wracaj! Nie zostawiaj mnie tutaj ! Słyszysz?!
-I na co tyle krzyku kochana ? Czy ktoś Cię tu krzywdzi?
Odwróciłam się i  zauważyłam wysokiego mężczyznę o ciemnych włosach.
-Nie potrzebnie robisz takie zamieszanie jesteś dla nas bardzo ważna.
-Ważna...?
-Owszem.
Mężczyzna skinął głową.
-Jestem Aleksander Nikov główny założyciel tej organizacji.
-Przepraszam ale...który jest rok?
-Ah no tak zapomniałbym przeniosłaś się w czasie  za pomocą kompasu,którego będziesz musiała odzyskać ale to za chwilę Ci wszystko wyjaśnię. Rok mamy 2013.
-Mężczyzna uśmiechnął się do mnie a ja wreszcie zrozumiałam,że jestem w teraźniejszych czasach i w końcu mogę zdobyć to zioło po które specjalnie przybyłam na Ziemie.Jednak martwiła mnie sytuacja w jakiej się znalazłąm.Co to do licha jest Red2? I czemu jestem dla nich taka ważna?


7 komentarzy:

  1. Teraz zrobiło się naprawdę ciekawie.Czekam na wyjaśnienie w kolejnym rozdziale co to jest Red2 no i oczywiście przedstawienie dalszych losów Zakuro -w-

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent, musze ci powiedzieć! czekam na rozwinięcie głębsze :D cudnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest genialne kocham twoją opowieść! Proszę zrób komiks o tym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to autorka opowiadania ma zamiar zrobić komiks i nawet jest w trakcie tworzenia ale jeszcze nie tych wydarzeń ^^ Niedługo powinno coś się pojawić :)

      Usuń
  4. Hej! Jestem nową czytelniczką i bardzo urzekła mnie ta historia. Mam nadzieję na szybki jej rozwój :D Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością. Tak mi się podobało, że zareklamowałam u siebie :D Zapraszam mam nadzieję, że też ocenisz moją historię ;3
    http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super :)


    jeśli potrzebujesz zwiastuna na swój blog zapraszam tu >>> http://zwiastunowa-garderoba.blogspot.com/ ( zamów u Sandra a nie pożałujesz :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, kurcze!! Fascynujące! :D :D

    OdpowiedzUsuń